..u rumuniji sedamdesetih godina proslog veka.
Taman smo tu negde."
U pravu ste sto se tice "gradskog i drzavnog enterijera", ali je razlika bar nekoliko desetina milijardi dolara duga koje imamo dok ga oni nisu imali.
Hvala "demokratiji" a narocito "naprednoj".
Pitam se ko brine o rasporedu gde idu autobusi?
Dali je normalno da autobus ide oko škole Jožef Atila sa sve četiri strane.
Molimo gospodu iz saobraćajnog da zazmisle o posledicama,a ne da se odluke donose na brzinu.A Telep nema ni jedno uređeno stajalište zašto?a prljavštine na sve strane mi stanovnici Telepa smo građani drugog reda,ali sve doprinose plaćamo kao da živimo u centru Zmaj Jovine.
vidim da je neko spomenuo autobusku liniju 12. Ona je po predhodnom planu trebalo da ima okretnicu na kraju rudničke (kod sportskih terena Bolesnikov). Da li neko zna da li se od toga odustalo ili se čeka izgradnja okretnice?
Pozivam Vas i u Primorsku....
Od nekadasnjeg C marketa, preko obilaznice oko radova do kraja sveta. Od rupa, blata, sljunka...ni u najlepsi suncani dan ne mozes normalno proci. Na autoperionicama sam ostavila bogatstvo posto me ubi sramota da sa takvim autom prodjem bilo gde. Pesaci o ovoj relaciji i ne razmisljaju osim ako ne ponesu rezervno odelo. Bruka ziva!!
Opet ovi snimatelji uhode, pa da po bilo kojem manjem mestu krenes naisao bi na neki problem, i nije problem sto postoji problem vec sto se megalomasnki utice na javnost ovakvim svakodnevnim punjenjem mozga.
Koliko vidim ZIG je spreman da ucini ono sto je u njihovoj nadleznosti kako bi se sanirali problemi na toj stazi. Neka ljudi apeluju, nadlezni ce izaci u susret zahtevima gradjana.
Mislim da bi vise trebalo da ubada oci livada koja ima konstrukcije za ljuljaske, penjalice i ostale varijante. Pripjat( grad duhova, najblizi cernobiljskoj katastrofi) izgleda kao oaza naspram onoga. Vidi se da je tu nesto bilo, sve postoji, al pre 40 godina. Vise se niko i ne seca. Izgleda da je jako tesko okaciti koju ljuljasku na vec posetojecu konstrukciju i staviti neku dasku na vec postojecu klackalicu.Malo prefarbati penjalice, odraditi koju banderu. Vec sve ima. Bolje izroavti negde di nema nista, pa napraviti. Jer je ovo glupo... Di imas prakticno gotov posao. I jedan semafor je dovoljan na somborskom bulevaru gde svi misle da su potomci Dejmona Hila.
Liman, Narodnog fronta, prolaz izmedju one nove poslovne zgrade i picerije Garibaldi, maloprivrednici teraju auta a trotoar i zelena povrsina razrovani kao da teraju traktore ili tenkove, i niko nista... 'be se njima dok im plata uredno kaplje.
Po celom "gradu" je djubre,fekalije,bare,blato,nema kante za djubre(sem u centu),neki smrad od kanalizacije,pumpi,ima I zaprega,pasa lutalica...nadovezite se!!!
Ako linija ide blizu skole - zasto ugrozava djake
Ako linija ide dalje od skole - deca moraju da pesace
ZaSto tu ide ili staje, pravi buku I guzvu ...
Ako staje dalje, kuku penzioneri moraju da pesace 5 minuta ...
Deca mogu da istrce I pred putnicki auto, kamion ... po toj logici treba zabraniti saobracej oko skole. Ili, raditi sa decom I podici nivo saobracajne kulture.
GSP ne donosi odluke samostalno, to je gradsko preduzece I za sve dobija dozvolu od sekretarijata za saobracej.
tako je i sa trotoarom u Kisackoj preko puta Veriga. Banda iz firme Sade koja je bila tu izvodjac nekih radova je mesecima pravila glib i iznosila blato na trotoar i na put. Sad su se razisli i iza sebe umesto zelene povrsine, decijeg igralista i trotoara ostavili oranice preko kojih je nemoguce proci. Ko li je tu kriv i ko za to zaduzen? Verovatno niko....ni "strucnjaci" iz Sade-a ni ZIG...Nego gradjani koji u okolini zive i ne mogu tuda da prodju.
Htela bi da pitam nadležne u Grasu,ko je napravio takav raspored da autobus br.12 ide oko škole?dali neko misli o bezbednosti male dece kada idu u i iz škole.Oni su često i na putu,trče,vijaju se i sve onu rade što dolikuje mališanima.A bus ide sa sve četiri strane škole,dok neko dete ne nasrada,a tada će biti kasno,ili će biti kriv vozač a ne onaj ko nije razmošljao i bezbednosti dece.A do tada roditelji čuvajte svoju decu.f
Da se ne lazemo, veci komunalni nered nije vladao u gradu nikada. Blato, smece, plakati, zaostali gradjevinski materijal, iskrivnjeni znakovi, svega na sve strane! Pa ovi iz cistoce samo prazne kontejnere, ne zanima ih cak ni ono sto je ispalo iz tog istog kontejnera koji prazne. Nije ni cudo sto su svi depresivni i hoce da idu napolje. Ovaj grad je nasa kuca, a doveli su do toga (sve politicke garniture) da zivimo u svinjcu. Probudimo se jer ovo ce ici samo na gore dokle god zmurimo na nerad komunalnih i javnih preduzeca.
ma komunalni kolapas je u celom gradu,u samom centru posle kiše ili snega je užas od blata i vode,a ništa nije bolje gde god bajni izvođači rade tj.kopaju,a putari naravno nekrpe i neasfaltiraju te delove,a toga ima u celom grdau,tačnije novi sad nikad nije bio prljaviji, o kontejnerima da ne govorimo......
Ispred pošte u Feješ Klare svaka jača kiša zapuši kanalizaciju pa se napravi jezero preko obe kolovozne trake. Par metara dalje je pešački prelaz koji ne vodi nikud, sa druge strane ulice je blato i travuljina koju treba preći da se dođe do trotoara. Par desetina metara dalje je pored puta metalni stub elektrodistribucije koji je već toliko puta udaran i deformisan da se više ne zna da li stub nosi žice ili žice drže stub da ne padne. Otkad je linija 12 promenila trasu "zelene površine" oko škole Jožef Atila su preorane autobuskim točkovima, naročito u Sentelekijevoj ulici. I mogu ovako da nabrajam do prekosutra, u koji god ćošak Telepa da zavirite ima sličnih problema...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Komunalni haos na Telepu
Novi Sad
•29.01.2015.
•15:30 > 15:44
Komentari 21
poredjenje
Taman smo tu negde."
U pravu ste sto se tice "gradskog i drzavnog enterijera", ali je razlika bar nekoliko desetina milijardi dolara duga koje imamo dok ga oni nisu imali.
Hvala "demokratiji" a narocito "naprednoj".
Mira
Dali je normalno da autobus ide oko škole Jožef Atila sa sve četiri strane.
Molimo gospodu iz saobraćajnog da zazmisle o posledicama,a ne da se odluke donose na brzinu.A Telep nema ni jedno uređeno stajalište zašto?a prljavštine na sve strane mi stanovnici Telepa smo građani drugog reda,ali sve doprinose plaćamo kao da živimo u centru Zmaj Jovine.
-
Elly
Od nekadasnjeg C marketa, preko obilaznice oko radova do kraja sveta. Od rupa, blata, sljunka...ni u najlepsi suncani dan ne mozes normalno proci. Na autoperionicama sam ostavila bogatstvo posto me ubi sramota da sa takvim autom prodjem bilo gde. Pesaci o ovoj relaciji i ne razmisljaju osim ako ne ponesu rezervno odelo. Bruka ziva!!
opet
Zosima
petar
kataklizma
slepo crevo
Sima Strahota
Ako linija ide blizu skole - zasto ugrozava djake
Ako linija ide dalje od skole - deca moraju da pesace
ZaSto tu ide ili staje, pravi buku I guzvu ...
Ako staje dalje, kuku penzioneri moraju da pesace 5 minuta ...
Deca mogu da istrce I pred putnicki auto, kamion ... po toj logici treba zabraniti saobracej oko skole. Ili, raditi sa decom I podici nivo saobracajne kulture.
GSP ne donosi odluke samostalno, to je gradsko preduzece I za sve dobija dozvolu od sekretarijata za saobracej.
Salajka-rotkvarija
ANDRIJANA
Taman smo tu negde.
Dušanić
Djura
jova limanac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H